feed it tracks

For Order and Inquiries

Tuesday, May 5, 2009

Labu Hiasan Eksklusif, Untuk Anda Yang Eksklusif



Aku menerima banyak komen dan permintaan agar aku meletakkan gambar-gambar labu ekslusif.

Pada yang bertanya, ini gambaran awal dapat aku berikan mengenai labu yang anda minta. 

Harga masih lagi boleh di miliki. oh ya, Sebelum aku lupa, kualiti labu sayong adalah berbeza dengan pasu-pasu hiasan yang korang tengok kat tepi jalan.Hendak comparekan labu Sayong ni dengan pasu-pasu tanah tepi jalan, kualiti dia mcam tayar kayu Vs tayar getah.

Sebahagian dari labu-labu ni dah pun di layarkan ke Hong Kong, Jepun dan ke Singapore.

Untuk harga Malaysia, inilah harga terbaik dari aku untuk kalian!

Hanya jauhari menganal manikam

2 comments:

salam..

saya peniaga dari perlis berminat dengan lampu-lampu tu. macamana dengan pembayarannya? kalau saya beli sikit-sikit dulu untuk buat display macamana pula dengan harganya?

salam
saya berminat dengan lampu-lampu tu. macamana dengan pembayarannya? kalau saya beli sikit-sikit dulu untuk buat display macamana pula dengan harganya?

Example Qoutation Harry Labu..Click to see it

Goodies