feed it tracks

For Order and Inquiries

Tuesday, July 14, 2009

Someone play a song for me!!


Ikutkan aku ni dah lama main gitar. Sejak dari Madiwa lagi.Namun masih lagi tak reti-reti bermain dengan smooth n lancar. Ada je tak kene.Mungkin bakat aku tiada disana.

Bila aku sambung study dekat KUIS, (masa tu aku keje dekat stesen bas) aku hadiahkan gitar kepada member serumah aku (epol). Suka sungguh dia menerima hadiah aku yang tidak seberapa.Tidak sampai setahun selepas itu, aku berjumpa dengan epol di rumah sewa lama, dia bermain gitar gaya hastler..power dian menggoreng gitar.Hampir rangup gitar aku dibuatnya.just 4 tali je..Baru rock katernyer.

Suker pulak aku tengok awek ni main gitar.Rasa-rasa aku semua orang laki yang tengok klip ni akan suker..aper lagi, layaaannn..


2 comments:

Bukan susah nak main lagu smooth santana. saya mantan rockers. dalam you-tiub pun ada cara nak main lagu smooth. taip je "lesson smooth santana" dalam you-tiub. banyak video terdapat di sana. pastu download je lah...

Example Qoutation Harry Labu..Click to see it

Goodies