feed it tracks

For Order and Inquiries

Friday, July 10, 2009

Tokey Lintah dah Masuk UIA






Kalao kaorang nak tau, ni salah sorang tokey lintah tersohor kat parit sulong, Batu Pahat. Glamer gak mamat ni, anak sedara nash (artis) la katakan.Umo tak sampai pun lagi suku abad but dah ada perniagaan sendiri.

Pada awek-awek yang membaca post ni, gi la ngorat n tekel dia.Kaya budak nih.Ngan syarat korang kena la jenis solehah-solehah sket.But bila dah dapat tekel mamat ni, komesyen 20% kene bagi kat aku.Sebab aku broker dia kat korang..ahaks

Pada brother-brother yang nak lintah(buat minyak) kontek mamat ni.Setakat 2, 3 kilo tu, tak ada hal punya.Pasti terangkat..LU PIKIR LA SENDIRI!!

Tahniah anep..dah masuk uia.Sampai ati kao tinggalkan aku sensorang kat luar.Janji tinggal janji pham!!haha
Jumpa nanti kat KL..

2 comments:

lintah dah ttp la. amboi, bkan men lg ko promote aku ek. ha, nnt ajar aku cr2 nak dptkn kembar sepasang k

aku tau anep jd tokey lintah..
xtau la plak dah kaye..b
nak ngorat lahhh...hehehe

Example Qoutation Harry Labu..Click to see it

Goodies